Duguláselhárítás gyorsan, szakszerűen!

Mivel sokan laknak itt, sok a lakás is, így sajnos gyakran fordul elő dugulás Zuglóban. Dugulás akkor keletkezik, ha valami oda nem illő tárgy elakad a szennyvízvezetékben.

Ezt megakadályozhatjuk azzal, hogy körültekintően öntünk dolgokat a lefolyókba. Ha mégis megtörténik a baj, akkor szükséges duguláselhárítással foglalkozó szakemberhez fordulnunk, aki a megfelelő felszerelések segítségével megszünteti a dugulást.

Budapest XIV. kerülete Zugló. A főváros pesti részén fekszik. Közepes méretű kerület, területe 18,15 km², viszont több, mint 123 ezer ember lakik ott, így a főváros harmadik legnépesebb kerülete (a pesti oldalon a legnépesebb). Zugló nagy része zöldövezet, ezért nevezik Pest tüdejének is. 2 400 000 m² zöldfelület található Zuglóban,ehhez tartozik a  Városligetet is. Számos lakótelepe van,  a legnagyobb a Füredi utcai.

Zugló épített örökségének legfontosabb elemei a Városligetet és az azt közrefogó városrészeket, a Hermina- és az Istvánmezőt ékesítik. Kiemelkedőek Hild József, Lechner Ödön és Lajta Béla európai jelentőségű művei. Számos zuglói ház élvez országos, fővárosi, vagy helyi műemléki védelmet, sőt a Városliget területén található Hősök tere a Szépművészeti Múzeum és a Műcsarnok épületével Világörökség részét is képezi.

Zugló a sok, kiemelkedő színvonalú oktatási intézmény miatt „iskolakerületnek” nevezhető. A középfokúak közül a Szent Istvánról és Radnóti Miklósról elnevezett gimnáziumot, a felsőfokúak közül az Evangélikus Hittudományi Egyetemet, a Budapesti Kommunikáció Főiskolát, és a Szent István Egyetem Ybl Miklós Főiskolai Karát muszáj kiemelni.

Külön szót érdemel a vakok iskolájának díszterme, a Nándor-terem, ahol látható az 1930-ban Zsellér Imre által készített monumentális üveg-együttes.

A kerület tömegközlekedése európai szinten is kiérdemli a  környezetbarát kategóriát, mivel a földalatti vasút, a villamos, a trolibusz, a vasút, a HÉV és a kerékpár útvonalak egész Zuglót behálózzák. Budapest Belvárosából az Andrássy út alatt a Városligetig közlekedő földalatti vasút,- az európai kontinensen elsőként-, az 1896-os Millenniumi kiállításra készült el. Elkészítése abban az időben kiemelkedő technikai bravúrnak számított, hiszen alig  egy év alatt építették meg. A 2-es metró, a fővárost kelet-nyugati irányba összekötő vonala 1970-ben indult meg.